Dienstverlening Doc-Direkt tijdens lockdown tot 10 februari 2021

Onze dienstverlening is gewijzigd in verband met de lockdown tot 10 februari 2021. Onze medewerkers zijn voor de kritische processen in minimale bezetting op locatie aanwezig. De kantoren zijn gesloten voor bezoek. Wij proberen u ook in de komende weken zo goed mogelijk van dienst te zijn, zoals u dit van ons gewend bent.  Lees verder

logo wij zijn Doc-Direkt
Beeld: ©Doc-Direkt / Idee aan Zee

Locaties enkel open voor kritische processen

Zo blijven wij voor het opvragen van de benodigde archiefstukken beschikbaar. Ook onze scanstraten en het documentbeheer blijven op minimale bezetting doordraaien. Op deze manier blijft u gewaarborgd van de digitale processen rondom inkomende- en uitgaande poststukken. De medewerkers van de kritische processen werken met in achtneming van de coronamaatregels op onze locaties. Onze locaties zijn gesloten voor bezoek. Onderaan dit artikel vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen over onze aangepaste dienstverlening.

Wij hopen u op deze manier ook in de komende weken zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wel vragen wij u om begrip wanneer u, bijvoorbeeld onverhoopt iets langer moet wachten dan u van ons gewend bent.

Processen die tijdelijk stil gelegd worden

Waar werkzaamheden van thuis opgepakt kunnen worden, doen wij dit. Voor veel vragen kunt u ons dus gewoon blijven benaderen. Dat kan via mail, telefoon, skype of Webex. Er zijn echter ook een aantal werkzaamheden die in verband met de lockdown tijdelijk stil gelegd worden. Hierbij kunt u denken aan het proces rondom het bewerken van archief, het vernietigingsproces of het in beheer nemen/ schouwen op locatie van archief. Wij hopen deze processen spoedig weer op te mogen pakken.

Waar kunt u terecht voor onze dienstverlening:

DMS-vragen: TeamProcesBeheerDigidoc@minbzk.nl

Opvragen dossiers: DD.Beheer@minbzk.nl

Specifieke opdrachten/offertes of algemene vragen: Doc-Direktrelatiebeheer@minbzk.nl